Två månader

 
 
Idag fyller min blogg två månader !
Tänk vad tiden går..
Ibland känns det som två år
Än så länge är det ganska roligt
att  plita ner mina dagliga inlägg.
 
 
Jag har ungefär 30 "unika besökare" per dag.
Vilket jag är väldigt imponerad av.
Men av dessa kommenterar ungefär 8-10 regelbundet.
De andra 20 får gärna göra ett avtryck de också!
 
 
Stort tack till alla trogna läsare!
 
Ni får gärna komma med synpunkter
om bloggen nu när jag har blivit lite varm i kläderna!
 
 
 
Jubileumet firar jag med en
 
 
vi får se hur lång den blir
 
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Det är helt och hållet du som ska ha tack, Moí! För ATT du började blogga. Äntligen! :)
Jag gillar din blogg, dig och det jag läser. Men DET vet du ju redan, eftersom jag tillhör den trogna skaran. :)
Time out? Redan?!
Ok då. Bara du lovar att komma tillbaka!
Kommer att sakna dig!

Kram och godmorgon Moí! ♥

Svar: Nu blir jag nästan tårögd. Jag vet att du är en av de "trogna" och det är jag så glad för!Jag har verkligen känt mig saknad - tack för det och tack för alla fina ord.
Kram på dig!!!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 07:15:19
URL: http://afrodite.blogg.se
Postat av: Afrodite

Sedärja! Då blev jag FÖRST idag då! :D
Så går det när man ligger och knoppar för länge...Moahahaha! :)

Svar: Du var ju uppe med tuppen och borde ligga och sova NU!SKÖT OM DIG!!!!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 07:16:27
URL: http://afrodite.blogg.se
Postat av: Afrodite

Ok...lix jag ändå håller på...;)

Är time-outen över än...? Nähä. Nä, jag skojar bara. Ta den tiden du behöver!

P&K ♥

Svar: NU är time-outen slut LIX!!
K&P
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 07:17:38
URL: http://afrodite.blogg.se
Postat av: Dianas Jenny

VA?!?! Ska VI behöva bidra med något nu också-jag som tyckte det var så bekvämt att bara hoppa in, få lite trevlig läsning och sen hoppa ut igen...:-)

Svar: Ha ha, jaså du tittar in då och då. Du behöver inte göra nån motprestation- men det gör mig glad om du gör det (det är upp till dig om du vill, eller inte vill glädja mig)Dianas Jenny - ha ha - nu får hon hybris...
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 07:21:40
Postat av: camilla

Som sagt..det är VI som ska tacka dig att du började att blogga.
Fast hade vi fått bestämma hade du börjar att blogga för läääänge sedan ;)
Ha det så bra på din time out. Men se till att den inte blir för lång ;)
Kram!

Svar: Äh, den blev inte så lång. Det kliade i fingrarna... Tack snälla för de snälla orden
Kram kram kram
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 07:55:01
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Diana

Va, bloggpaus?! Vad är det för påhitt...
Du får fira jubileumet med en frågestund! ;)

Vad vi vill läsa mer om? Hmmm, jag har hört att du har en kunglig kändisdotter. Tell me more! ;)

God morgon! Ha det så skoj i LA

Svar: Det finns inget att fråga om - jag är som en öppen bok ju!Fast kanske.
Min dotter klarar sin marknadsföring utmärkt på egen hand.
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 08:51:53
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Hörni!

Tråkigt med time out.. men jag förstår dig, blogglusten tar slut ganska ofta för min del och då måste jag pausa någon dag. Eller så har man inte tid helt enkelt.
Hoppas du snart är tillbaka!

Svar: Det berodde mest på tidsbrist. Och jag har bestämt att försöka hindra bloggen från att stressa mig.Nu är jag tillbaka!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 09:35:48
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Grattis till dig, bloggen och oss!

Fast det där sista... Det menar du inte va? Inte längre än till i eftermiddag, i såna fall... ;-)

Gomorron!

Svar: När börjar eftermiddagen? Vet inte om jag hann hålla tidramen....Kram på dig och tack för grattis ;)
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 09:37:32
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Bruce

Jag är också här och kollar ibland, men säg inget till Ama - hon tror jag ligger och tar en time-out i garaget...

Svar: Oss emellan Bruce - det är ju ingen hemlighet för mig. Det har jag känt på mig länge. Vi låter Ama fortsätta tro att du gått i ide....
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 09:38:26
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: JB

Näääääää, är det verkligen sant????

Svar: Jo JB!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 09:50:55
URL: http://www.fuckingjb.blogspot.se/
Postat av: Ruth i Virginia

Det är jobbigt att skriva varje dag, det förstår jag. Då blir det skönt med en liten paus.
Tittar in hos dej allt som oftast, men det vet du ju inte, om jag inte skriver nånting.

Ha de så bra och kom igen, jänta, när det känns rätt! - Ruth i Virginia

Svar: Gulle dej! Jag vet ju att du är här inne ibland, och det tycker jag är jätteroligt.Du behöver inte göra avtryck men det är skoj att höra av dig när du lämnar
en kommentar.
Jänta!??! Det var länge sen nån kallade mig så, det kommer att glädja mig lääänge!
Ha det bra själv!!!!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 10:23:54
Postat av: Miss Juni

Men? Vad? Sådär kan du väl inte göra? Ta time out mitt i jubileumsfirandet??
Ok då, säger du det så behöver du det väl. Av någon anledning. Säkert har du betydligt mer spännande utflyktsplaner för dej, såhär på lördagen gissar jag...och jag gissar oxå att vi får ta del av dom! Redan imorgon! Eller nästa dag...för det får vi väl?

Är glad att du hittade till bloggvärlden, för jag gillar att läsa dina finurliga inlägg!

Kram på dej!
Och grattis på 2 månadersdagen!
Och självklart får du ta time out! Så länge du vill! (Fast...inte alldeles för länge!) ;)

Kram igen!

Svar: Oj, det verkar som om du känner mig väldigt väl...Jag hade lite andra planer och kände lite tidsbrist. Men som du kanske sett kunde jag inte låta bli att delge er min aktiviteter nästan direkt.

Tack för de snälla och fina orden.
Jag gillar din blogg också!!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 11:02:32
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni
Postat av: Småländskan

Jameen alltså,så kan du ju inte göra! Ta paus alltså. Nu när jag äntligen kan kommentera igen efter att min dator varit inlagd på reparation.
Jaja, det är du som bestämmer så klart! Men lite vill nog vi läsare också bestämma. Så tillsammans bestämmer vi att din bloggpaus varar till i morgon, söndag! Japp, så får det bli!
Ta hand om dig under pausandet!
Kram

Svar: Oh, vad snällt sagt, trots den bestämda tonen.Lite, lite, lite får väl läsarna bestämma så jag återkom snabbare än du trodde.
Hoppas nu datorn håller sig frisk efter inläggningen.
Sköt om dig!!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 12:14:03
Postat av: Znogge

Grattis på 2-månadersdagen! Fira nu ordentligt ;-)

Svar: Det orkar jag nog inte men är nöjd ändå!Tack!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 12:52:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Mita

Time-out, ja då förstår jag varför du fattades mig**
Grattis till två månader på bloggen, himla kul att du började, och du slutar väl inte nu?
Kramen på dig♥

Svar: Nä, jag slutar nog inte riktigt än.Jag har tagit igen lite hos dig, man vill ju inte missa för mycket.
Kram tillbaka!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 13:02:17
URL: http://mitasguldkorn.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Stort grattis till bloggens tvåmånadersdag!!!
Men en time out?!
Ok, det kan gå an. Men bara för ett kort tag då. ;)
Kramellikram!

Svar: Tack!Time-out har jag lärt av proffsen (dig o andra) men kanske jag missbrukade
ordet. Det kanske ska gå lite längre tid än 2 månader innan man är berättigad
till en sån.
Så I´m back!!

Kramz
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 16:33:04
URL: http://Www.susannep.blogspot.se
Postat av: Malin

Grattis!! =)

Svar: Tack så jättemycket!
Gilla Olsson

2013-02-23 @ 22:09:34
URL: http://dahlian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0