ÄÄäääntligen!

 
Kommer hem - ingen post från leverantören.
Mycket irriterad greppar jag luren och ringer
ett inte helt vänligt samtal.
 
På "nåt sätt" gick min ilska fram och jag fick
ett id-nummer till postutlämningsstället.
 
Susade dit men där var inte inkomna paket
registrerade än..
 
Tydligen blev killen berörd av min besvikelse
för han började registrera som bara attan.
Då och då (ofta) avbruten av kunder.
 
Paket nummer 43 var mitt!!!!
 
"Vi gör inte så här normalt sett"
 
Det struntar jag i och är så glad att
han gjorde det i ett onormalt läge.
 
Nu är jag på banan igen och har en
massa att läsa in!

Kommentarer
Postat av: Ruth i Virginia

"Vi gör inte så här normalt sett."

Men när man har att göra med ett icke så normalt fruntimmer, gör man vad man normalt inte gör.
Annars kan det bli ej så trevliga åtföljder, eller hur? Nice going, moi!

Svar: Jag har en mördande och en bedjande blick, båda är tydligen lika effektiva ;) Jag nämnde nog nåt otrevligt i telefonsamtalet....Thank you!
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 17:39:09
Postat av: Diana

Gud vad snällt gjort! Och vad skönt att allt är som vanligt igen!

Svar: Ja, nu känner man sig nästan normal själv också..Shit vilken simultanförmåga du har!
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 17:48:38
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Diana

Haha, jag är den generationen som har en massa bollar i händerna. ;)

Svar: Och rätt kön!!
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 18:21:10
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vad BRA gjort av dig, Moi! Och snällt av grabben som förstod att det var VÄLDIGT viktigt.
Grattis!
:-)

Svar: När jag är riktigt arg är jag inte nådig...Och killen i butiken var verkligen gullig!
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 18:39:44
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Hörni!

Åååh, en sån tur att han inte vågade annat än att ge dig det där paketet. ;)

Svar: Han hade inte mycket till val känns det som ;)
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 20:49:46
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nöden har ingen lag så det var helt enkelt hans plikt. Välkommen på igen ;-)

Svar: Tack!
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 20:55:43
Postat av: Znogge

Sa Znogge....

Svar: Puh, det var tur att du avslöjade dig. Anonyma kommentarer gör mig galen av nyfikenhet
Gilla Olsson

2013-03-06 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0