Nu börjar det ...

 
Först ut att åka på semester är sambon, han ser mycket fram emot
sin tripp och är tydligen rädd att jag ska glömma honom i röran.
 

Hoppas  jag har fått med allt och att jag nånstans ska hitta
en väska åt mig själv och min resa.
 
 
Färden gick genom ett fantastiskt vackert skånelandskap
 
 

Det var så härligt att se andra slita nu när jag själv har ledigt.
Från såväl kontorsstol som koloniträdgård
Observera den blå och totalt molnfria himlen!
 
 
Bakom ratten satt jag och bakom kameran satt syster Yster
 
Sist men inte minst vill jag gratulera Ami som fyller år idag (hoppas jag)
 (bilden är olovandes lånad från hennes egen blogg)
 
 
Kram och grattis!

Kommentarer
Postat av: GeddFish

Lycka till på färden, ut i stora världen! Jättefina våriga bilder! Kram♥

Svar: Från solen till solen ser det ut som!Vi sticker imorgon, tidigt!
Kram ♥
moi

2014-04-21 @ 08:17:19
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com
Postat av: Ami

Godmorgon! Och tack så mycket för gratulationen. Vad överraskad jag blev när jag fick se mig själv :)

Hoppas nu att ni får en jättebra resa - och jag är inte alls avundsjuk på er ;)
Njut och roa er!
Hälsa ner!
Kram och grattis!

Svar: Hoppas du inte misstycker att jag lånade en bild....(så dags nu..)
Du ska inte vara avis, det kommer att bli jobbigt, svettigt,
förfärligt ........ härligt.
Vad är väl en kväll på slottet...
Kram och supergrattis!
moi

2014-04-21 @ 08:29:18
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Syster

Sigge sticker på sitt håll, du/ni på ert håll och jag tar din bil och sticket dit jag känner för för tillfället.
Jag ska vårda henne ömt och se till att hon inte är ensam och blir stel och orörlig medan du är borta.
Ha nu en skön och avslappnad semester!!!
Förresten, fin bild på rapsen!

Svar: Då får du ju också chans till lite resor under tiden....Var snäll mot lilla Pärlan, hon är van vid varsam körning.
Ha en bra vecka själv och hoppas allt blir bra (duvetvad)

Alla naturbilderna blev bra - till slut.... ;)
moi

2014-04-21 @ 09:05:28
Postat av: Decdia

Haha, undra hur många mil moster lyckas att avverka på en vecka... Jag gissar på typ 1500 mil. :)
Hoppas Sigge också njuter av sin semester!

Svar: Jag tror att Yster redan sitter och väntar på oss i Torre.....Sigge verkar redan ha glömt mig.....
moi

2014-04-21 @ 09:19:18
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Det ska bli såååå kul att ses igen, och roligt också att Sigge är med! Ifjol fick jag ju bara se honom på en idolbild... :-)

Hmm... Lite synd att lämna finvädret bara... ;-)

Gomorron!

Svar: Är inte Sigge framme hos er än??Han ville komma lite före och befria Bruce (kolla källaren...)

Jag är så spänd och förväntansfull!!!
God middag!
moi

2014-04-21 @ 09:33:46
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ami

Nej! Inte alls, jag blev så glatt överraskad när jag såg mig själv :)
Ja, jag tror också att ni kommer få det sååå otäckt i Torre. Nej, det kommer bli underbart. Önskar verkligen att jag kunde krypa ner i en av era väskor. Men där ska väl Sigge ligga, kan jag tro ;)
Ha det nu så härligt och drick lite cava för mig också!
Kram och grattis

Svar: Min väska är för full och för tung - redan!!!!Men jag tror Diana har lite plats i sin.
Sigge är på semester i Eslöv.....
Jag lovar att vi ska ha det otäckt underbart en vecka framåt!
Kram och grattis på DIN dag!
moi

2014-04-21 @ 14:24:45
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Hoho? Kan du inte glänta lite på väskorna så att Sigge får luft och så att jag kan se vad som finns däri?
:-)

Svar: Jag är inte säker på att du vill veta....Fast NU vet du...
moi

2014-04-21 @ 18:49:01
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0