Slag i saken

 
Jag var så trött på att ha en mikrovågsugn
som var smartare än sin ägare....
 
Eländet var ganska dyr och funkade (när
man väl kom på hur den skulle startas),
därför tog det emot lite att byta ut den.
 
Men med knäckt självförtroende och slut på
tålamod gjorde jag slag i saken!
 
 
 
 Ett urdåligt foto på en superbillig, superenkel mikro!
 
Inte gjorde det nåt att den är i rätt färg heller!
 
 
 
 
Och så hade de så fina servetter
där i butiken....
 
 
PS!
  Helt plötsligt fick datorn återigen för sig att jag inte
skulle kunna ladda upp bilder här....
Jag blev irriterad arg och gjorde lite si och lite så
och vips! Så funkade det igen!
 
Fy f-n vad jag är bra!
DS!

Kommentarer
Postat av: Melody and M.E

Ja herre gud så mycket onödiga finesser det finns i en del micron!
När vi i höstas köpte en till vår lgh i Västervik och jag valde den billigaste på IKEA tittade expediten på mig som jag var dum och
sa "ska du verkligen köpa den där". När jag frågade varför inte och bad henne redogöra för varför den dyrare var bättre så räknade hon upp en massa saker som gick att göra med den.
Och hur ofta använder du dem, frågade jag.
Då teg hon.
Bra köpt du gjort och det där att göra "lite si och så" verkar du ju riktigt duktig på!
Kram M.E

Svar: Jag är nog en "si och så" människa! Jag kan inte med ord och termer förklara vad jag gjorde/gjort men ibland lyckas jag ändå.Nya micron och jag kommer redan bättre överens än vad jag nånsin gjorde
med den gamla!
Kram
moi

2014-08-03 @ 07:25:18
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: GeddFish

Gomorron och bra gjort! En micro behöver inga finesser om man bara använder den ibland till de enklaste saker.
Jag skulle också valt en enkel.
Ja, jag pukar min stationära dator ibland också, kalla det si och så.
Duktiga du!!! Kram ♥

Svar: Jag värmer mat och poppar popcorn i min micro. Att det ska behövas en tjock manual till det är inte klokt.
Det är inte ofta jag pillar med datorn, har inte tålamod (och kunskap)
Kram
moi

2014-08-03 @ 08:03:46
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Vilken fin micro! Jag gillar också grejer som är enkla och inte har så många mojänger att fundera över och som kan gå sönder.
:-)

Duktiga du!

Gomorron!


Svar: Ibland är färgen viktigare än funktionen....Nu fick jag både och!!
Ungefär som alla finesser som finns i bilar,
har ingen aning om vilka som finns och verkar inte sakna dem heller
(fast blinkers har jag!)
God förmiddag!
moi

2014-08-03 @ 08:14:11
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Znogge

Husse envisades med att köpa en komplicerad mikro som i princip kunde allt! När den pajade och han aldrig hade använt "allt" blev det en billig basic som går som en klocka.

God förmiddag!

Svar: Det skulle inte förvåna mig om min gamla hade inbyggd GPS...
God kväll!
moi

2014-08-03 @ 10:42:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ami

Ja, det är helt onödigt med alla dess finesser. Jag använder två program på vår micro....Jag tinar bröd och värmer mat. De andra har jag ingen aning om vad det är till för :)
Men det var duktigt av dig att få rätt på datorn igen....Tjejer kan!
Kram!

Svar: Jag använder ett och samma program till "allt",det enda som varierar är tiden.
Jag må vara kass på mikro men dator är jag en fena på :D
Kram!
moi

2014-08-03 @ 12:06:55
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Decdia

Snygg mikro!
Och så fick vi ta över ansvaret för den andra mackapären. :) Vi ska testa att flambera en oxfilé där inne en dag, den verkar ju klara allt om man bara trycker på rätt knappar. Haha!

Svar: Sätt den i bilen och ni har en GPS också,under tiden filén blir färdig...
moi

2014-08-03 @ 17:57:50
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0