Nästan planenligt

 
Det här gick ju nästan som planerat!
Med sovmorgonen alltså!
 
Visserligen vaknade jag vid 5.30, ganska pigg
men jag frös och hade huvudvärk.
 
De dagar som börjar så brukar inte bli bra.
 
Efter moget övervägande la jag mig på soffan "en stund".
 
Huttrande under en filt sov jag ytterligare fyra timmar!!!!
 
Nu har jag ingen huvudvärk (kanske beror på Alvedon)
och fryser inte längre.
 
Sigge skötte sig exemplarisk men var snabb när jag
definitivt lämnat sängen.
(ni förstår att vi har svårt att dela säng, när "vissa"
helst ligger på tvären och gör sig så lång som möjligt)
 
 
Det känns som om det här får bli en vanlig lugn dag,
med sällskap av tv:n och en god bok!

Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: Decdia

Såvidare man inte somnar vid 16:00 dagen innan kan ett uppvaknande vid 05:30 räknas som sovmorgon...

Svar: Eftersom jag inte somnade vid 16 fick jag alltså inte så lång sovmorgon.Först.... men sen...
moi

2014-02-22 @ 13:12:05
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Decdia

Men det är ju inte bra att du inte känner dig kry! Du får ta en riktigt slappedag idag och knapra piller så att det onda håller sig borta.

Svar: Så att jag håller mig på benen till schlagern, eller???Jag hade faktiskt tänkt jobba lite i kollon, vädret är ju hyfsat men...
inte jag...
moi

2014-02-22 @ 13:12:47
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Mita

Men håller du på att bli sjuk. Bäst att du kurerar dig i dag och håller dig lugn..tv och en bra bok är perfekt sällskap då...
Kramar♥

Svar: Vet inte om det är nåt på gång. Har lite ont i halsen, är lite frusen, hängig och ont i knoppen.Jag håller mig lugn - det är jag ganska bra på!
Kram
moi

2014-02-22 @ 14:43:26
URL: http://mitasplace.blogg.se
Postat av: Ami

Haha! En sängvärmare är ju i och för sig bra att ha, men inte när han ligger på tvären :)

Skönt att huvudvärken försvann.
Ha en trevlig lördag!
Kram

Svar: Han brukar ligga antingen vid mitt huvud, så långt bort som det går på hans kant.Eller motsvarande i fotändan.
Men så fort jag lämnar sängen breder han ut sig.
Värken är inte helt borta, men bättre
Ha en kul dag själv!
Kram
moi

2014-02-22 @ 14:54:07
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0