Rysningar

I natt kommer jag att få mardrömmar!
Jag känner mig själv så pass väl att jag bara vet det!
 
Och hur kan jag veta det?
 
Jo, jag råkade se en bild och läsa en rubrik.
 
"Zombiekatten klöste sig ur sin grav"
 
Jag hatar sånt! Det söker mig nåt fruktansvärt!
Och jag får bilder som inte lämnar skallen.
 
Av denna anledning undviker jag allt vad
skräckfilmer och rysare heter.
 
Jag klarar det inte.....
 
Självklart läste jag inte hela artikeln så
jag vet egentligen inte om det "bara" var en smaskig rubrik
och historien inte så förfärlig som det tycks.
 
Men det kvittar, bilderna är redan på plats.
 
Måste tänka på nåt annat,
måste, måste, måste, måste
 
Tips???

Kommentarer
Postat av: Znogge

"Jag kan flyga, jag är inte rädd, Jag kan flyga, jag är inte rädd."

Hoppas nattsömnen blev bättre än förväntat!

Kram och god morgon!

Svar: Nja, det blev ingen god nattsömn.Kram och god kväll!
moi

2015-01-29 @ 06:50:16
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Den stackars katten blev levande begravd men lyckades ta sig upp/ut igen. Nu får den vård och kommer förhoppningsvis vara försiktig med de resterande åtta liven.
När jag får mardrömmar så brukar jag, i vaket tillstånd, fortsätta och avsluta drömmen. Och ge den ett lyckligt slut. :)
Hoppas du kunde sova i natt! Kram

Svar: Jag vill ju inte veta!!!! Jag läste bara halva din kommentar.Kram till dig också!
moi

2015-01-29 @ 07:22:38
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Veiken

Jag vill inte heller se eländet. Jag hoppas att din sömn blev bättre än förväntat. Jädrans tidningar! Kramar

Svar: Tyvärr blev det lite si och så. Bilden av kattstackarn lämnade inte mig!Dumma, jäkla tidningar!
Kram
moi

2015-01-29 @ 09:00:48
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: camilla

Hoppas verkligen att du kunde sova inatt.
Mardrömmar är aldrig roligt att ha.
Kram!

Svar: Jag vaknade stup i kvarten så i natt hoppas jag ta igen det :)Kram
moi

2015-01-29 @ 09:14:39
URL: http://cammo69.blogspot.se
Postat av: Geddfish

Jag vaknade av mardrömmar igår morse, fruktansvärt. Men de behöver inte betyda sanningen, kan vara en bearbetning.
Hoppas det gick bra med dig.
Kram och ha en fin dag! <3

Svar: Gud ske lov är mardrömmar sällan sanndrömmar, men inte desto otäckare för det.Sömnen blev inte den bästa igår men förhoppningsvis tar jag igen det nu inatt.
Kram
moi

2015-01-29 @ 09:20:06
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Hoppas du kunde sova gott, trots allt.

Jag hatar också skräckfilmer sen jag som tretton-fjortonåring lyckades ta mig in på Exorcisten trots att den var barnförbjuden. Efter det sov jag hos mamma i en sisådär 14 dagar. Det kanske kan vara nåt för dig med?

Gomorron!

Svar: Jag ska sova som en stock inatt istället.Jag hatar såna filmer och tror att den värsta (förutom Fåglarna) är "När lammen tystnar" eller kanske "Hajen".
I helgen ska jag minsann sova hos mamma, då får hon se till att jag är trygg :)
God kväll!
moi

2015-01-29 @ 09:27:56
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ami

Jag är likadan! Men jag läste faktiskt om katten och grät en skvätt. Han kommer att bli bra och kan snart komma hem till sin familj igen.....En riktig solskenshistoria :)
Kram

Svar: Men den förfärliga bilden och hemska rubriken......Kram
moi

2015-01-29 @ 10:04:34
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Kenneth

du får titta på söta kisseungar fluffiga kaniner osv :)

Svar: Jag stirrar på foton av min egen Sigge!
moi

2015-01-29 @ 16:47:22
URL: http://rothvoss.se
Postat av: Ruth i Virginia

Stackars liten! Det är inte lätt
att behöva uppföra sej som en vuxen.
Men katten är nu världsberömd; tom
i Washington Post i morse!

Svar: Menar du att det är vuxet att gilla skräck och rysare?Måtte jag aldrig växa upp!
moi

2015-01-30 @ 04:29:55
Postat av: Ruth i Virginia

Nej du, jag menar ingenting. Kissemissen
kämpade för livet och VANN!
Men kanske mentala bilden var annorlunda.
Hursomhelst så hoppas jag att du får en skön
söndag-vilodag utan skräck och rysare.
How avout a Scotch? ;)

Svar: Jag läste inte artikeln, det räckte att titta på bilden.Min helg kommer (förhoppningsvis) att bli skräckfri,
sticker till min mor och stannar där över helgen!
Maybe Scotch :)
moi

2015-01-31 @ 03:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0