Kattens svar

Till er som eventuellt förfärades över mitt inlägg
från min slappa arbetsplats kan jag härmed "lugna"
med följande rapport.
 
Vi skickade bilden till chefen, "långt-bort-i-stan"
 
 
med tillägg
 
Svaret dröjde inte länge;
"Ni får göra precis vad ni vill,
bara ni gör vad ni ska.
Och det vet jag att ni gör!"
 
Vi som trodde han skulle få ett sammanbrott...
men tydligen litar han på oss och ger oss
"frihet under ansvar"
 
Det är ju inte precis första gången han är på semester....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Han var säkert full, chefen... ;-)

Svar: Han!?!?!? Tyvärr inte ;)
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 14:59:27
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

Och ni var smöriga.

Svar: Vi gjorde vad vi kunde men han känner oss nog för väl...
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 14:59:44
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Ama de casa

:-D

Och med det tog jag hela pallen!

Svar: Grattis!
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 15:00:15
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Småländskan

Såna chefer, såna arbetsplatser, de är guld värda! Trivs man på sitt jobb, gör vad man ska, ja då vet man att chefen kan åka långt bort utan att bli orolig.
Numera har jag ingen arbetsplats, men på mina tidigare, ja då var det ungefär så som du har det. Vi tramsade, hade massor av grejer för oss, men.. vi utförde våra jobb!!
Skulle nog kunna berätta hundratals historier om mina (egentligen bara tre) arbetsplatser, men jag behåller dem för mig själv. På den tiden var det arbetskamraterna som visste "allt" om mig, mera än min familj. Herregud så kul vi hade!
Satan i gatan vad jag saknar det!
Var rädd om dig och ditt jobb! Kram

Svar: Tyvärr är min arbetsplats bara en "dröm" när chefen har semester.....Vill inte säga för mycket men jag har haft chefer som varit 1´000 gånger bättre
som chefer!
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 15:54:42
Postat av: Småländskan

.. och skit i vad Ama skriver... jag tror inte chefen var full eller att ni smörade, inte så mycket i alla fall ;-)

Svar: Han dricker inte starkt, inget smörande här inte....
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 15:58:02
Postat av: Diana

Trevligt med en chef som litar på en. Min förra gjorde verkligen inte det...

Svar: Du vet hur det egentligen är....
Gilla Olsson

2013-06-13 @ 17:29:42
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0