1 år sedan

Idag, 8 maj, är det exakt ett år sedan jag åt godis senast!!
 
 
Jag är mycket, mycket stolt över denna prestation
jag är också förvånad att det varit så lätt att avstå från denna last.
 
 
I ärlighetens namn måste jag dock bekänna att jag till jul åt en styck skumtomte.
 
 
Ska också erkänna att jag inte har räknat glass och nötter till godis.
Så det kanske inte är en stor uppoffring.
 
 
Hursomhelst visar i alla fall vågen att jag avstått från en del av godiset..
 
 
 
Värt att fira!
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Grattis grattis! Du har varit hur duktig som helst!!!

Svar: Tack, det tycker jag med!
Gilla Olsson

2013-05-08 @ 16:32:24
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Småländskan

Grattis! Själv har jag inga som helst svårigheter att avstå godis. Men mina kompisar säger att det är "såklart inget svårt, eftersom du är rökare..."
Jag säger inte emot dem.

Svar: Jag hade varken svårt att vräka i mig godis eller avstå ifrån det. Vilket förvånar mig.Trots att jag är rökare har jag fler laster än det. Nu har jag en mindre och jag tror
inte det var lättare av den anledningen (rökning).
De allra flesta har nåt de är "beroende" av, det gör det inte lättare att avstå från nåt annat.
Tycker jag...
Gilla Olsson

2013-05-08 @ 17:07:57
Postat av: Malin

Sjukt bra jobbat! Godis är min last så jag tycker du har varit jätteduktig. :)

Idag kom ett brev från dig, med en peng.. Tack. :) Men asså, du hade verkligen inte behövt. Är bara glad att väskan fått ett nytt hem där den kanske får mer kärlek än här. Kram!

Svar: Det var en av mina laster också!Det räcker väl att du skickar över en väska, du ska väl inte ha extra
utgifter för det.
Jag tackar än en gång.
Köp lösgodis för pengen ;)
Kram
Gilla Olsson

2013-05-08 @ 17:33:00
URL: http://dahlian.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Vad duktigt av dig! Du får en applåd:
*klapp, klapp, klapp*
:-)

Svar: Tack tack tack
Gilla Olsson

2013-05-08 @ 17:38:21
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: moi

BRA jobbat Moi! Jag vet att det emellanåt har varit tufft. Nu "kämpar" vi tillsammans ett år till moiochjag!

Svar: Okej!
Gilla Olsson

2013-05-09 @ 08:33:38
URL: http://www.moiochjag.blogg.se
Postat av: Mita

Jag har alltid gillar godis,men sista året har jag börjat tycka lite väl mycket om godis.Det märks på vågen också..suck..
Varje vecka tänker jag att inget mer godis handlande.Men när jag kommer hem så har jag likt förbaskat en stor påse lösgodis med hem.Snacka om dålig karaktär.
Det var banne mig lättare att sluta röka när jag till sist verkligen hade bestämt mig,
Stort grattis till ditt godis stopp,jag beundrar dig verkligen.
Lite glass och nötter kan man väl få unna sig. Jag är en daim glass älskare också,haha...
Kram vännen♥

Svar: Jag "behövde" också en daglig dos godis. Och det blev bara mer och mer.Så hamnade jag hos doktorn och var tvungen att göra nåt åt blodtrycket.
Ville inte medicinera och kunde (?) inte sluta röka, fanns bara vikten kvar.
Nu medicinerar jag, har minskat i vikt, röker och har (just nu) perfekt blodtryck!!
Kram tillbaka!!
Gilla Olsson

2013-05-09 @ 13:40:13
URL: http://mitasguldkorn.blogspot.com
Postat av: Miss Juni

Nu blir jag imponerad!!!!
Jag som inte klarar EN DAG utan godis...

Svar: Kan jag så kan vem som helst. Önskar det vore lika enkelt med rökningen....
Gilla Olsson

2013-05-12 @ 09:38:09
URL: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0