Ut med 2014

 
Jag vet att skillnaden bara är en natt.
Att det "bara" ändras från ons- till torsdag.
 
Men jag brukar ändå alltid se nyår som en slags nystart.
 
Nu väntar en kalender med oskrivna blad.
 
 
 
Det kommer ingen krönika för 2014 här i min blogg.
 
Jag vet att det finns många, många, många som
har det mycket, mycket, mycket jobbigare än
vad jag har och min mening är inte att "gnälla".
 
Men 2014 är det värsta året jag haft på många år.
 
2015 blir kanske inte "roligare" men jag känner mig
lite starkare och mer redo att möta verkligheten.
 
Dock tar jag inte ut nåt i förtid - lever i nuet
ska försöka ta saker som de kommer!
 
Jag önskar er alla ett riktigt, riktigt
 
GOTT NYTT ÅR - 2015!
 
 
 
 
Om jag orkar hörs vi imorgon,
annars får ni vänta på mig!
 

GOTT NYTT ÅR - 2015!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Låter bra att du känner dig starkare!

Bamsekramar och Gott Nytt År från oss till dig!

Svar: Tycker jag också!
Många kramar till alla er!
moi

2014-12-31 @ 08:54:42
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Geddfish

Jaadu. Jag vill inte heller klaga, men man kan konstatera. Jag förstår ditt 2014.
Mitt 2014 har också varit skitjobbigt, men det kan jag inte skriva i min blogg, för mina barn läser den.
Vi får tro på 2015, så har vi väl alltid gjort, trott på att något bättre ska komma, tack och lov.
Varm kram och Gott Nytt År! ♥

Svar: Man får nog hålla tillbaka om barnen läser.Fast Diana vet redan det mesta eller också får hon reda på det här och ringer mig..
Nu tar vi (strax) steget in i 2015 med förvissning och övertygelsen att det kommer att bli hur bra som helst!
Kram, gott nytt år och krya på dig!
moi

2014-12-31 @ 09:19:26
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com
Postat av: Hörni!

Tycker inte du gnäller alls, ibland är livet extra jobbigt och då är det bra om man kan berätta det.
Kram och Gott Nytt År!

Svar: Jo, jag gnäller... Jag jobbar på att uttrycka mig och tänka mer positivt.Men nyår är, har "alltid" varit en tuff högtid för mig.
Men i morgon är det nya tag :)
Kram och tack detsamma!
moi

2014-12-31 @ 09:39:30
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Ami

Klart att vi väntar på dig :-)
Och jag hoppas verkligen att du känner dig starkare. Förberedd blir man aldrig.
Men vi önskar ett Gott Nytt År.
Kram Ami&Patrik

Svar: Kram tillbaka till er!Nu tar vi tag i 2015!
moi

Postat av: Decdia

Gott nytt år! Du får stora pussen och kramen sen!

Svar: Och så fick jag så mycket mer, mat, skratt och allt man kan önska sig!Tack så jättemycket.
moi

2014-12-31 @ 14:17:44
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Småländskan

Gott Nytt År!
Kramar om...

Svar: God fortsättning och massor av kramar till dig!
moi

2014-12-31 @ 14:31:00
Postat av: Melody and M.E

Man är bara människa… och ibland tar krafterna slut, så är det bara.
Jag är så glad för att du känner dig starkare och styrka är nog vad du kommer behöva. Visst är det skönt att lägga vissa år bakom sig och se framåt. Det gäller att ta vara på de fina stunderna och låta andra rinna iväg utan att lägga för mycket energi på dem.
Stor bamsekram till dig och en önskan om att 2015 blir ett år för dig, som du kan minnas med glädje!
M.E

Svar: Vet inte om det är inbillning men jag känner mig en aning lugnare också.Tänker inte gräva i det men hoppas det är så.
Nu tar vi oss an 2015 med gott humör och glädje i sinnet!
Kram!
moi

2014-12-31 @ 14:48:57
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Mita

Man kan få klaga och gnälla lite för att lätta på trycket ibland. Visst finns det alltid många som har det värre än man själv har, men det finns också många som har det så mycket bättre. Så det jämnar ut sig i slutänden.
Att leva i nuet är viktigt och det har jag äntligen lärt mig att göra också.
Nu möter vi 2015 med tillförsikt, och så får vi se vad som händer och sker....
Kram och ett Gott Nytt År♥**

Svar: Kram och god fortsättning - goding! ♥
moi

2014-12-31 @ 17:33:34
URL: http://mitasliv.blogg.se
Postat av: Susanne

Gott Nytt År!!!

Svar: Tack detsamma!!!
moi

2014-12-31 @ 17:46:00
URL: http://mittlivsomsusanne.blogspot.se/
Postat av: Znogge

Jag kan i ärlighetens namn inte säga att 2014 varit mitt bästa år alls. Men samtidigt så är jag tacksam för att det besked som jag fick inte var värre.

Dock är min mammas hälsa ett stort bekymmer men det ska jag inte tynga dig med en dag som denna. Hoppas du får en fin afton med nära och kära!

Kram

Svar: Du får visst "tynga" mig!!! Du/ni har varit ett sånt stöd för mig så det är väl inte mer än rättvist!Jag hoppas allt blir det bättre för både dig och mig!
Kram
moi

2014-12-31 @ 17:58:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Tack för ikväll!

Svar: Det är jag som ska tacka!!!!
moi

2015-01-01 @ 01:13:15
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Eller kanske inte... Årets första kommentar, alltså...
:-)

Svar: Imorgon kan jag se exakt när kommentarerna har kommit!Så jag väntar lite med att gratulera!
moi

2015-01-01 @ 09:34:24
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0