Olika

Alla lever i en vardag, i en verklighet.
 
Väldigt få ser likadana ut.
 
 
Just nu är jag inte redo att dela med mig av min.
 
Därför väljer jag att suga på Spanienkaramellen
och visa upp var jag la mina slantar.
 
 
En del (här visas inte allt) gynnade kroppen
 
 
 
En liten, liten del gick till att upprätthålla
vätskebalansen på hemmaplan
 
 
 
 
En hel del gick till rent ögongodis
 
 
och slutligen lades alldeles för mycket (enligt vissa)
tid och pengar på nödvändigheter
 
Men så köpte jag inte en enda korv eller oliv.....

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag spanade efter den där fina uggleväskan igår. Är grymt sugen på att köpa en själv - och jag gillar ju inte ens handväskor!

Jag vill se en bild när du är i hatten också :-)

Kram och gomorron!

Svar: Du kanske kan få överta syrrans väska, hon har inte fått den än....Du må tro att jag har ett foto med "nån" som verkligen är "i hatten" - ha ha ha ha
Kram till dig!
moi

2015-04-29 @ 09:49:38
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: znogge

Jag är mycket nöjd med hur du skötte shoppingen! Jag har en liknande solhatt som din fast min är naturfärgad. Hur bra som helst bortsett från att min har en tendens till att blåsa av...

Kram

Svar: Jag misstänker att min också kommer att flyga iväg, får väl fixa nåt fiffigt snöre!Kram
moi

2015-04-29 @ 10:03:28
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Hur många av dina gamla väskor har du kastat nu när du kommit hem med nya? ;)

Svar: Öh, jag har inte hunnit än....
moi

2015-04-29 @ 11:24:07
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Kenneth

o skulle va kul o åka men vill int eåka själv

Svar: Visst är det roligare att ha sällskap
moi

2015-04-29 @ 14:19:39
URL: http://www.rothvoss.se
Postat av: Geddfish

Kasta det man har när man köpt nytt? Inget för mig, haha. Kan inte. Förmodligen samlar du också.
Jag har en skylt "Jag har shoppat i hela mitt liv, men ändå så har jag inget att ta på mig", stämmer så bra.
Varm kram ♥

Svar: Jag är "nog" en samlare, speciellt vad gäller väskor.Inga dyra eller exklusiva. Kläder har jag väl så det räcker men det blir ändå fler...
Kram
moi

2015-04-29 @ 15:20:48
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com
Postat av: Ami

Åh, handväskor är ju såå roligt att shoppa....Och Ama säger att hon inte gillar väskor, men hon har alltid sin fina uggleväska nu förtiden och hon passar jättebra i den :)
Men jag tyckte det var väldigt bra saker du handlade. Och oliver och korvar får du säkert norpa hemma hos Diana och Batman :)
Kram

Svar: Så många det finns och så billiga de är sen!!!!Hade jag inte haft sällskap som höjde på ögonbrynen hade jag haft minst
två till med mig hem.
Jag ville inte kopiera Amas uggla rakt av så jag tog en variant (till syrran)
Kram
moi

2015-04-29 @ 19:38:27
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Jag byter handväska två ggr om året.
Har en mörk under vintern och en vit
under sommarn. Att byta väska är som
att flytta in i ett nytt hus. Tar en
tid innan man liksom blir van.
Har aldrig förstått tjusningen med
väskor (än mindre med skor) :)

Svar: Vet inte varför väskor lockar mig så. Tycker också det är jobbigt att byta för det är alltid nåt man glömmer att lyfta över. Skor förstår jag inte heller. Kanske för att jag alltid, alltid får enorma skavsår så
fort jag använder nya.
Kram
moi

2015-04-30 @ 05:55:31
Postat av: Mita

Bra shopping du har gjort, men handväskor är inte min grej. Jo jag kan tycka att dom ser snygga ut, men sen trivs jag inte med den jag köpt. Precis som skor, svårt att få fötterna att må bra i dom nya inköpen hur snygga dom än är.
Jag säger som Ruth, två väskor. En vit till sommaren och en som är brun eller svart till vintern. Och man måste "boa" in sig i dom helt klart..**..
Kramiz♥

Svar: Jag har alldeles, alldeles för många väskor som jag inte använder.....Men förmodligen bara två sommar och två vinterskor.
Är man konstig så är man :)
Kram
moi

2015-04-30 @ 12:07:20
URL: http://mitasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0