Frustrerad

Igår kväll bänkade jag mig framför datorn.
Tänkte ägna lite tid åt att "komma ikapp".
 
Läsa in mig hos er och svara på de kommentarer jag fått.
 
Plötsligt, mitt i en mening:
 
 
 
Sen var min dator ockuperad i drygt två timmar
utan att jag kunde göra ett dugg.
 
När så tilläts stängde jag av, all lust att
använda mackapären hade försvunnit.
 
Gjorde ett nytt försök nu på morgonen.
 
Suck
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Så stod den och tuggade en (alldeles för) god stund.
 
Nu har jag lyckats ta ett visst kommando över min dator
men det är inte utan att det känns som om "storebror"
håller koll på mig.
 
En ny spännande funktion är tydligen att allt ska
gå mycket långsammare.
Vilket borde ge tid för eftertanke innan jag publicerar.
 
Jag återkommer när irritationen har lagt sig....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ami

Så där gjorde min dator en dag förra veckan. Sen var det helt omöjligt att använda musplattan efter det. Så Patrik satt både länge och väl med den innan han fick den att fungera igen. Och jag fick absolut inga spännande funktioner. Det blev till det sämre kan jag säga :(
Så jag förstår din frustration!
Kram

Svar: Det krävdes många svordomar, knapptryckningar mm innan jag lyckades komma ut på nätet. Har ännu inte hitta/upptäckt några roliga nyheter och tror inte jag vill göra det heller!Kram
moi

2016-02-28 @ 10:45:53
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Melody and M.E

Kanske ska vara glad för att jag inte arbetar i windows. Sådana där motgångar kan göra mig rasande! Datorn ska inte bestämma över mig, utan jag över datorn!
Hoppas det ordnar upp sig under dagen och att allt fungerar igenom som du önskar!
Kram M.E

Svar: Jag blir så .....Inte ett dugg kunde jag göra. Varken stänga av, dirigera med musen eller nåt.
Jag hoppas att det inte dyker upp några "roliga" nyheter eller funktioner...
Kram
moi

2016-02-28 @ 11:07:48
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Biggeros

Ibland kan man inte styra över tekniken:/
Hoppas att den nya funktionen är så bra efter all lång väntan!!

Svar: Det ser ut som om det funkar.Peppar, peppar ta i trä....
moi

2016-02-28 @ 12:01:34
URL: http://biggeros.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Fy vad irriterande när den gör sådär! Den kunde väl åtminstone fråga först? Fast då skulle å andra sidan min dator aldrig bli uppdaterad... ;-)

Svar: Exakt! Den kunde ha frågat - och aldrig blivit uppdaterad, det är helt onödigt!!!Hoppas den frågar vad jag tycker om förändringen och då ska jag ge svar på tal!!
moi

2016-02-28 @ 12:11:56
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

När min dator skulle bli en modern windows-10 så gjorde Anders iordning en annan dator åt mig under tiden. Han blir lite stressad när han meckar med min dator och jag sitter bredvid och stirrar. :-D

Svar: När min blev det satt jag själv och meckade, blev stressad och stirrade :D
moi

2016-02-28 @ 12:13:07
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Decdia

Vill du kan jag höra med B om han vet vad som har hänt... men jag kan inte lova att han vet.
Själv har jag ingen aning...

Svar: Just nu (har inte gjort så mycket mer än varit inne på bloggen) verkar allt som vanligt ingen.....Men det är inte omöjligt att ni hör ifrån mig vid nåt senare tillfälle D
moi

2016-02-28 @ 16:00:46
URL: http://www.decdia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0