Tackar

 
Nån gång, väldigt sällan, kollar jag statistiken
gällande min blogg.
 
Jag har inte jättemånga "unika besökare".
Men  jag har de jag vill ha och lagom många
för att  hinna både kolla era bloggar och
svara på era kommentarer hos mig.
 
Lagom många för att t om hinna träffa (flera av) er.
Och faktiskt kunna lära känna er.
 
Och jag tycker om varenda en av er!
Både dem jag träffat IRL och dem jag "bara" träffat här.
 
Igår tittade jag in på statistiken, döm om min förvåning:
 besöksantalet har ökat sakta men säkert de senaste månaderna!
 
 
Jag tror att jag är på rätt spår!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jahaja - här höll jag på att missa igen.

Klart att din statistik på den här underbara bloggen ökar!

Och du - jag är oerhört glad att jag både träffat på dig och träffat dig irl. Ibland blir jag nog lite jobbig "vid sidan av", men jag ska säga att jag väljer mina "offer" noggrant.

PUSS!
:-)

Svar: Det där gjorde gott på det dåliga humöret!!Men underbar vill jag nog inte kalla den....
Du vet att jag är gla´ i dig (hoppas jag) och jag väljer också
mina vänner med stoor omsorg.

Kram, puss & grattis! ;)
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 09:49:54
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Decdia

Igår hade jag galet många unika besökare (hade tänkt göra ett inlägg men vågar inte nu... vill inte råka ut för påhopp). ;) Mer än 50% fler än vanligt!
Annars är det ganska jämnt antal, många läser utan att kommentera.

Svar: Jag har haft ovanligt många sidvisningar på sistone men antalet unika har ökat sakta och är med mina mått mätt "jättemånga". Kul att "de" återkommer.Ungefär en fjärdedel kommenterar...
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 10:45:46
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Hörni!

Vad roligt! Mina läsare har halverats sedan.. förr i tiden, hahaha. Fattar inte varför. ;)

Svar: Det kan jag inte heller förstå!Jag har ju gjort tvärtom, upptäckt din roliga blogg på senare tid.
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 10:53:46
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Grattis

Svar: Tackar!
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 14:08:16
URL: http://rothvoss.blogspot.se/
Postat av: Decdia

Jag tycker alla läsare ska säga hej! :)

Svar: Det vore nåt det. Då hade jag nog svimmat av kommentarsantalet... ;)
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 15:48:01
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Mita

Ja gud,tänk om alla som tittar in skulle kommentera också. Då fick man jobb med att besöka dom, för sån är jag. Helst vill man ju kika in och säga några ord till alla,men man inser rätt snart att man inte hinner med alla som man skulle vilja...
Det är toppen att du har börjat blogga..
Stor kram till dig goding♥

Svar: Jag vill också gärna besöka alla och blir ganska stressad om jag inte gör det..Jag är, för det mesta, glad att jag började men har fortfarande mer glädje av
alla er andras bloggar än av min egen ;)
Kram söta du!
Gilla Olsson

2013-10-08 @ 21:10:19
URL: http://mitasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0