Så skoj!

Påskafton firade jag mestadels i mitt eget sällskap.
Detta gav mig tillfälle att hitta en tv kanal som jag inte
ens visste att jag hade.
 
 
Här hittade jag en film som var så bra att jag
inte minns vad den heter ....
 
 
Helt ensam var jag inte, morsan fick såväl
besök som påskägg.
 
Vädret var så underbart att hon för första
gången på väldigt länge var ute en stund.
 
 
Det var så hjärtevärmande att se henne så pigg, klar,
på gott humör och nästan smärtfri!
 
Inte nog med det!
 
Jag tog en snabbtur ner till koloni
och vad får jag se?
 
 
Päronträdet är fullt med knoppar!

Kommentarer
Postat av: Melody and M.E

Nu blev jag varm i hjärtat! Så underbart att din mor både orkade ut och var pigg och smärtfri! En påskafton för dig att minnas!
Påskkram till dig!

Svar: Jag blev nästan chockad när jag såg (och hörde) henne igår.Och att se solen lysa på hennes ansikte värmde långt in i hjärtat
Kram
moi

2015-04-05 @ 07:52:11
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: www.minatankarochord.wordpress.com

Vilken bra påskafton!
Kram

Svar: Verkligen!Kram
moi

2015-04-05 @ 08:06:53
Postat av: TantGlad

Vad roligt att hon är så pigg. Underbart. Ha en skön påskdagen nu.
Kramkram

Svar: Så skoj!Kram
moi

2015-04-05 @ 08:18:58
Postat av: Decdia

Det är verkligen en underbart blid på mormor!
Men du... minns du inte alls filmen? ;)
Puss och kram!

Svar: Jag håller med om bilden!Filmen, pojke möter flicka (eller tvärtom) pojke är dum och flicka blir ledsen.
Kriget kommer och flicka möter ny pojke - nåt sånt...
moi

2015-04-05 @ 09:28:26
URL: http://www.decdia.blogg.se
Postat av: Ama de casa

Jättefin bild på mor din! Låter som det var en bra dag på många vis :-)

Kram och gomorron!

Svar: Det var en väldigt bra dag!Kram och god morgon!
moi

2015-04-05 @ 09:38:35
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Men har du plockat fram tjock-tvn igen? ;-)

Svar: Äh, jag klarade inte av den andra platta apparaten.OM jag fick nån bild så såg människorna så konstiga ut :)
moi

2015-04-05 @ 09:39:01
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Sanna

Skönt att din mamma mår bättre förstår att du mår bra då också !!!
Lät som en bra film hihi synd att du inte kom ihåg vad den hette ..haha
Samtidigt så skönt att höra att det inte bara jag som är så förvirrad med namn ..
Kram Sanna

Svar: Den filmen har jag nog sett olika varianter på och det gör inget att jag inte minns för då kan inte filmen ha varit minnesvärd...
Jag och namn..... Filmer, böcker, författare, kontakter, lösenord - suck
Kram
moi

2015-04-05 @ 11:27:33
URL: http://gemsofmylife1.blogspot.com
Postat av: Znogge

Så skönt att din mamma var så pass bra att hon kunde vara ute ett tag.

Knoppfullt dessutom!

Kram

Svar: Det enda negativa är väl att ansträngningen kostar en dos morfin.....

Att knopparna fanns/finns där gjorde mig så glad
Kram
moi

2015-04-05 @ 16:18:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Decdia

Aha, den filmen! ;)

Svar: Du vet vilken jag menar! Skitbra, med betoning på skit!! :)
moi

2015-04-05 @ 17:22:15
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Ami

Så roligt att din mamma orkade vara ute en stund. Och att hon nästan var smärtfri var ju det allra bästa :)
Kram ♥

Svar: Äh, det kostar på att vara uppe. Men hon var så strålande glad och njöt i solen.Innan det var till att hasta upp till sängen få en spruta...
Kram
moi

2015-04-05 @ 17:49:56
URL: http://rendahlispanien.wordpress.com
Postat av: Ruth i Virginia

Vilka välsingnelser i Påsk! Mamma ser ju otroligt
pigg ut; vackert hår och vackra kläder som lyser i solen.

PÄRONTRÄDET KNOPPAS !!! Ett tecken från ovan om
kommande fina tider.

Ett inlägg som ger mej glädje och hopp.
Har just varit och sett min dotterdotterdotter för
första gången. Vacker givetvis! Kramar i mängd

Svar: Det blev alltså en perfekt påsk för oss båda!Gratulerar till nya lilla livet! Dotterdotterdotter - det låter mäktigt!

Att päronträdet knoppas ger hopp om en bra sommar!
KRAM tillbaka till dig!
moi

2015-04-05 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0